Naujo produkto kūrimas. Vadybos pagrindų namų darbo metodiniai nurodymai
Naujo produkto kūrimas. Vadybos pagrindų namų darbo metodiniai nurodymai
  • Išparduota
Mokomoji knyga padės atsakyti į klausimus: ar kilusi verslo idėja turi prasmę, kas bus prekės, paslaugos vartotojai, kokius poreikius ji tenkins. Leidinio tikslas – išmokyti studentus priimti vadybinius sprendimus nuolat kintančioje aplinkoje. Pateikiamu namų darbu siekiama pagilinti vadybos teorines žinias, ugdyti gebėjimą sukauptą teorinę ir praktinę patirtį taikyti verslo įmonių veikloje, formuoti gebėjimą priimti optimalius sprendimus. Knyga skirta KTU studentams. Ji taip pat gali būti naud…
0

Naujo produkto kūrimas. Vadybos pagrindų namų darbo metodiniai nurodymai | knygos.lt

Atsiliepimai

Aprašymas

Mokomoji knyga padės atsakyti į klausimus: ar kilusi verslo idėja turi prasmę, kas bus prekės, paslaugos vartotojai, kokius poreikius ji tenkins. Leidinio tikslas – išmokyti studentus priimti vadybinius sprendimus nuolat kintančioje aplinkoje. Pateikiamu namų darbu siekiama pagilinti vadybos teorines žinias, ugdyti gebėjimą sukauptą teorinę ir praktinę patirtį taikyti verslo įmonių veikloje, formuoti gebėjimą priimti optimalius sprendimus. Knyga skirta KTU studentams. Ji taip pat gali būti naudinga kitų universitetų ar kolegijų studentams, studijuojantiems verslo ar vadybos pradmenis.

Išparduota

Turi egzempliorių? Parduok!


Mokomoji knyga padės atsakyti į klausimus: ar kilusi verslo idėja turi prasmę, kas bus prekės, paslaugos vartotojai, kokius poreikius ji tenkins. Leidinio tikslas – išmokyti studentus priimti vadybinius sprendimus nuolat kintančioje aplinkoje. Pateikiamu namų darbu siekiama pagilinti vadybos teorines žinias, ugdyti gebėjimą sukauptą teorinę ir praktinę patirtį taikyti verslo įmonių veikloje, formuoti gebėjimą priimti optimalius sprendimus. Knyga skirta KTU studentams. Ji taip pat gali būti naudinga kitų universitetų ar kolegijų studentams, studijuojantiems verslo ar vadybos pradmenis.

Atsiliepimai

  • Atsiliepimų nėra
0 pirkėjai įvertino šią prekę.
5
0%
4
0%
3
0%
2
0%
1
0%